Home Newsroom Globachem genomineerd voor ‘Limburgse Ondernemer van het Jaar’ 2023

05.12.2023

Globachem genomineerd voor ‘Limburgse Ondernemer van het Jaar’ 2023

• Globachem in de media

De titel ‘Limburgse Ondernemer van het Jaar’ – een initiatief van Het Belang van Limburg en Made in Limburg – is ondertussen uitgegroeid tot één van de meest prestigieuze awards die een Limburgs bedrijf verheft tot toponderneming. Met de ‘Limburgse Ondernemer van het Jaar’ wordt – bovenop de excellentie op verschillende bedrijfsvlakken – ook gezocht naar welke onderneming het meest bijdraagt aan het welzijn en de welvaart in Limburg.

Om tot een keuze te kunnen komen, wordt niet enkel gekeken naar groei in toegevoegde waarde, omzet, export, productiviteit en personeel, maar ook of het bedrijf goed scoort op het vlak van duurzaamheid, diversiteit en deugdelijk bestuur. Op deze manier werden dit jaar 3 laureaten geselecteerd, waaronder dus Globachem. De jury, bevolkt door een aantal zwaargewichten uit het Vlaamse economische bestel, zal op 7 december zijn verdict bekend maken.

De drie laureaten werden de voorbije dagen uitgebreid in Het Belang van Limburg en Made in Limburg voorgesteld.

Via deze link kan je het artikel lezen dat in HBVL over Globachem verscheen.