Home Newsroom Globachem genomineerd voor allereerste Flanders International Business Awards!

04.07.2023

Globachem genomineerd voor allereerste Flanders International Business Awards!

• Globachem in de media

Op 20 september 2023 zal Flanders Investment & Trade (FIT) haar eerste awards uitreiken in de volgende 3 categorieën: Exporter of the Year, Foreign Investor of the Year en Startup of the Year. Globachem is aangeduid als 1 van de 3 genomineerden in de categorie “Exporter of the Year”.

“Via de Flanders International Business Awards ontdekken, belichten en bekronen we de verhalen achter internationaal ondernemend Vlaanderen. Die zijn stuk voor stuk sterk bij alle 100 kandidaten, niet alleen bij de genomineerden, van de kleine start-up en kmo tot de multinational. De genomineerden zijn nu klaar om de strijd aan te gaan om als eerste de titel van Exporter, Foreign Investor en Startup of the Year op 20 september in ontvangst te nemen.”Joy Donné, CEO van Flanders Investment & Trade.

Meer info op: